A forgalom növelés az egyik legnagyobb álom minden olyan vállalkozásnak, amelyik a neten próbálja meg népszerűsíteni a termékeit vagy szolgáltatásait. Sajnos sokaknak valóban csak álom marad a sok látogató és az egyre nagyobb profit, holott ennek egyáltalán nem így kéne lennie. Egy profin elvégzett keresőoptimalizálás bebiztosítja azt, hogy a releváns érdeklődők folyamatosan, egyre nagyobb számban érkezzenek organikus módon, amivel hosszú távon rengeteg pénz spórolható meg, hiszen nem kell olyan sokat fizetett hirdetésekre költeni. Természetesen a fizetett hirdetéseket sem érdemes teljesen elvetni, mert ez egy rendkívül hasznos eszköz lehet, ha jól használja az ember. Nézzük meg, hogyan érhető el hatékony módon a látogatottság növelés egy weboldalnál!

Ismerd meg a teljesítmény alapú marketinget

A legprofibb ügynökségek egyetlen dologban mérik a sikert: hogy mennyire boldogak az ügyfeleik. Ez pedig csak úgy érhető el, ha mérhető és tényleges eredmények születnek, amelyek nagyobb profitot hoznak. Mit szólnál ahhoz, ha nem kéne aggódnod a vissza sosem térő marketing költségek miatt? Jó hírünk van: pontosan erre van kitalálva a CPA (Cost per Action) alapú marketing modell, amellyel úgy működik a forgalom növelés, hogy csak a tényleges eredményekért kell fizetned! Példának okáért csak azokért az eladásokért vagy feliratkozókért kell fizetned, amelyeket az ügynökség generált a munka során.

Ez a modell azért rendkívül hatékony, mivel a cég bevétele közvetlenül a te bizniszed sikeréhez van kötve, így az ügynökség sokkal motiváltabb arra, hogy hajtson a legjobb eredményekre. Mindent összevetve pedig neked lesz a legjobb, hiszen csak a tényleges eredmények kerülnek pénzbe! A teljesítmény alapú modell pedig számos olyan előnyt is biztosít, amelyekre most talán még nem is gondolnál. Olvass tovább és derítsd ki, mik ezek pontosan!

Nem lódulnak meg a költségek

A CPA megközelítés egyik legnagyobb pozitívuma, hogy a te kezedben maradnak a költségek. Egyszerűbben tudod kezelni a rendelkezésedre álló keretet, nem pedig megfoghatatlan számokért fizetsz.

Nincs időlimit

Mivel minden a teljesítményen múlik, megszűnnek az időbeli korlátok. Gondolj csak bele: mi a helyzet akkor, ha több időbefektetéssel jobb eredményeket tud hozni az ügynökség? Természetesen nem fog nemet mondani a dologra, hiszen az ő bevételük közvetlenül a te eredményeiden múlik! Így nincs behatárolva egy kampányra szánt idő, azaz fokozatosan tudnak jönni a jobbnál jobb eredmények.

Motiváció a jobb optimalizálásra

Természetesen ez a modell arra motiválja folyamatosan az ügynökséget, hogy addig optimalizálja az oldalt, amíg hihetetlen iramot nem ér el a látogatottság növelés. Ez neked és neked egyaránt nagyobb bevételt jelent.

Amint látod, a forgalom növelés történhet hatékony módszerekkel. Amennyiben van rá lehetőséged, érdemes a teljesítmény alapú modellt választanod, mert ilyenkor az adott cég mind a fizetett hirdetések beállítását, mint a keresőoptimalizálást úgy fogják elvégezni, hogy tartós, illetve egyre jobb eredmények szülessenek. A végeredmény mindenkinek jó, persze első körben meg kell találnod azt a marketing ügynökséget, amelyik el meri vállalni ezt a fajta modellt, elvégre nem egy könnyű feladatról van szó. Fontos, hogy olyan céget válassz, amelyik rendesen nyomon követhető, folyamatosan beszámol az elért eredményekről, és persze arról sem feledkezik meg, hogy reális célokat tűz ki, így nem okoznak csalódást. A forgalom növelés nem kell, hogy csak egy álom maradjon!